Wednesday, November 12, 2014

פתקים מהמגירה #2

חתונה משפחתית הביאה אותי ל-קניון, מצאתי עצמי במשימת "צריך לקנות בגדים יפים לילדים" צריך פתרון מנצח כאן ועכשיו וכסף איז נוט אן אישיו (חתונה אמרתי)?!

הערמתי בגדים מכל הצבעים והמידות, כבשתי תא מדידה, למחצית השעה ועד שהוא (8) והיא (6) לא סיימו למדוד ולאשר את בחירותיהם לא שחררתי (זה הזמן להתנצל בפני כל האימהות האחרות).

כשיצאתי עם השקית הגדולה, לתוך המרחב הציבורי של הקניון הבנתי שלא הייתי כאן המון זמן. לפחות שנתיים. כן, שנתיים לא הייתי בקניון והאמת שהסתדרתי מצויין. המשכתי לשוטט והרגשתי איך שוב זה נוגע בי. הנה כאן התיק הזה של דניאלה להבי קורא לי (בודאות הוא נעשה עבורי) והנה כאן מעיל טראנצ' של אן פונטיין - בצבע מוקה בהיר עם תיפורים בכחול נייבי ובשליש מחיר! זו קניה סופר טובה! הרי מדובר בבדים ותיפורים איכותיים, זה מעיל לכל החיים! אין לי מושג איך החזקתי מעמד. בעצם כן יש לי מושג איך החזקתי מעמד. יש לי מספיק בגדים. ברשימת הדברים ש"אני צריכה" יש לא מעט דברים, אבל מעיל של אן פונטיין ותיק של דניאלה להבי לא נמצאים שם, לפחות לא בתחילת הרשימה.

אין ספק שעברתי מסע בשנתיים האחרונות. פעם הייתי צריכה כל כך הרבה דברים והיום למעט קפה בבוקר ושואב אבק למנקה, אני לא צריכה כלום. (טוב נו אולי גם טלפון נייד כי האייפון 3 שלי בן החמש כבר ממש ממש לא זז, ועל אפליקציות כמו אינסטגרם אין על מה לדבר איתו).

השבוע גיליתי שאני לא היחידה שמתארת את המסע מחיי הצרכניים לחיי ברי-הקיימא  כ"חזרה בתשובה" בעודי מתקשקשת "בענייני עבודה" עם סיוון רובין (פחים מבפנים), להפתעתי גיליתי שהיא משתמשת בדיוק באותה הגדרה לתיאור הנושא. 

כמו כל חוזר בתשובה מבחוץ הוא מקבל הרבה רחמים, אמפטיה והשתתפות בצער, אבל מבפנים הוא מלא בהרבה - בהמון אושר!! התהליך מלווה בדרך כלל בהבלחות של תובנות על כך שהדברים קשורים אחד בשני ולכל מעשה שאתה עושה ישנה תוצאה. אם אתה לא אוהב את העולם כמו שהוא אתה הוא זה שצריך להשתנות. 

כמו שאמר המהטמה: "עלינו להיות השינוי שאנו רוצים להיות בעולם"

איך זה קשור לכל הפתקים שהצטברו לי במגירה? אני לא חושבת שאני הולכת להסביר את זה, אבל בסוף - זה קשור!


ההרכב האוסטרי Breaded Escalop, יחד עם NWW יצרו את Collective Furniture, תהליך שמטרתו לצור רהיט שיתופי (בשיתוף דעתו של הקהל). הם עושים זאת על ידי מפגשים, שיחות וסדנאות עם קהל חופשי. גם הקהל מהתור של זארה רמת אביב - מוזמן! (סרטון של אחד ממיצגי הקראפט שלהם נמצא בסוף הפוסט שכתבתי כאן)


אל תגידו מיחדוש משטחי הובלה, תגידו עיצוב נחשק של שידות ושרפרים ב- 45 מעלות




כפולה מהספר How we work - ספר שנמצא ברשימה שלי הרבה לפני המעיל של פונטיין



שילוב מרענן של מייקר, קרפטר ואפסייקלר או כמו שהוא מגדיר עצמו אמן ומעצב בתלת ממד,
או בעברית - ספר נוסף שנמצא ברשימה שלי הרבה לפני המעיל של פונטיין 




Jeanine Eek Keizer הלא היא אשתו של Piet Hein Eek
השיקה טפט חדש הנושא דוגמאות של "פקקי כתר" (הפקק של הבירה), בהשראת האוסף הפרטי שלה, המונה מאות סוגים של פקקים אותם אספה במהלך 25 שנה. הפקקים המקוריים תלויים לתפארת על הקיר בביתם של הזוג הממחדש



רשימת ספרים לקריאה (אחרונה להיום) > Urban gardening D.I.Y
אם גם אתם מרגישים שכל עציץ קטן בסביבה, ממש עושה לכם את זה, כדאי שתכירו את אנייה
אני מכורה לטמבלר שלהם, עוקבת באדיקות אחרי הפעילות הקהילתית שלהם בפייסבוק
וב- 20/11/14 אני שם (שם=תחנה מרכזית חדשה)

אניה מדגימים גינון אורבאני > סוג של תפילה, אם תרצו >



Urban Permaculture - Do It Yourself from Avigail Roubini on Vimeo.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...