Thursday, April 9, 2015

סדנאות גן העיר - תכירו את הגר ניר

פעם חברה טובה שלי ואמא ל-3 ילדים, ענתה לי (לשאלה אם היא מתכוונת לחזור לעבוד כשכירה) בצורה הבאה: "ברור אני ממש רוצה לחזור לעבוד, אבל תראי, חזרנו עכשיו מחופשה של יולי אוגוסט, תיכף מתחילים החגים אחר כך מגיע הסבב של שפעות החורף, מיד לאחר מכן צריך להתארגן לחופשת חנוכה, להכין תחופשות והנה הופ! פסח ונגמרה השנה. אז מתי אני אתחיל לעבוד"?

כך, עברו עלי שלוש השנים האחרונות. אמנם הייתי עסוקה בהמון דברים מאוד חשובים שקשורים לעיצוב וסביבה, ופרוייקט חברתי אחד, אבל, לאחרונה החלטתי לאתגר את עצמי ולהוסיף משרה מלאה למשוואה הזו. (בכל זאת, כל חיסכון כלשהוא, סופו להתכלות).

לכן, את פרוייקט סדנאות גן העיר אני מכווצת לשני מפגשים אחרונים, בהם יתקיימו 5 סדנאות. מוזמנים לכאן > תפריט סדנאות גן העיר, על מנת להתעדכן בסדנאות ובתאריכים. אין ספק שזו הזדמנות מעולה להתנסות בחוויה הזו כאן קרוב לבית, כי בדרך כלל הסדנאות האלו קורות מחוץ לעיר, ואני מכירה את עכברי העיר שלי די טוב, קשה להזיז אותם מהבלוק. אני מודה שקצת הפכתי למסיונרית בנושא, אבל בנתיים אני אוספת רק הצלחות - חברים ובני משפחה שהשתתפו בסדנאות והבינו סוף סוף ממה אני כל כך מתלהבת. מהסיפוק שאחרי!!



בפוסט זה רציתי להציג בפניכם את הגר ניר, בעלת המותג כ ו ת ו נ ת . אשת שיווק לשעבר אשר השכילה לחבר בין עולם העסקים והיצירה, ומצליחה לבחור ולהביא לנו בדים נדירים ואיכותיים. היא מספרת שתמיד היתה אוספת בדים ומחכה ליום הזה… היום שבו תלמד לתפור. היא אמנם ניסתה כמה פעמים אך לדבריה, גזרות הבורדה חיסלו לה את חדוות היצירה. את כותונת הקימה כי ביקשה לבטא את התשוקה העזה שלה לטקסטורות ודוגמאות צבעוניות.

ביום שני 20/4 בשעה 19:00 תנחה הגר את סדנת אהיל מבד. לפרטים נוספים והרשמה מוזמנים לכאן.








מה בתמונות? "המפלצות של כותונת". זוהי סדרה של כריות מבדי כותנה מעוצבים בדגם פיקסל, שעליהן הודפסו בדפוס משי, מפלצות חביבות, שעוצבו ע"י מאיה רדזי (מעצבת גרפית)

מה את הכי אוהבת בהנחית סדנאות? לפגוש אנשים, לראות ולהבין את התהליכים שהם עוברים בתהליך שלא מוכר להם. מעבר לזה הסדנאות מאפשרות לאנשים כמוני, שנמשכים לעולם היצירה ועיצוב אך לא מגיעים ממנו, לגעת בחומר וליצור. יש בי רצון להפוך את החומר והיצירה למשהו נגיש ואפשרי, וזה בדיוק מה שאני משתדלת לעשות בכותונת - בסדנאות שאני מעבירה ובקיטים.

איזה פריט את הכי אוהבת בבית שלך? חישוק ריקמה שהכינה לי נילי אור מאחד הבדים של כותונת, שעליו רקמה אייל צבעוני.

שיפוץ בבית בקרוב? תיקון חדר אמבטיה בעקבות נזילה 

מה השלב הבא? להביא בדי כותנה שמתאימים לריפוד 

תרומה לקהילה? לאחרונה עשיתי פרויקט עם בית אקשטיין, ונוהגת לתרום שאריות בדים לגני ילדים 

מוטו לחיים? לפחד זה הכי פשוט להעז זה יותר מסובך 



1 comment:

  1. מיכל, מקווה כי תיהני מעבודתך החדשה וששני המפגשים האחרונים של הסדנאות יהיו מוצלחים. אני מאד אוהבת את .
    הבדים של הגר ניר ושל החנות שלה כתנת. אפילו כתבתי עליהם בעבר אצלי בבלוג ואני שמחה שיש לה כעת עוד סדנאות.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...